Blogger Layouts

Friday, November 11, 2011

tik tok tik tok..

assalammualaikum...tik tok tik tok bunyi jam berdetik..hari berganti hari...jantung aku smkin lju..aty aku smkin gundah dan sdyh..prasaan tkot mula menyelubungi diri..rindu plak sudah mula trase..cpt nya mse berlalu..tggl beberapa hari lg untuk aku berhijrah ke kelantan dan melanjutkn pelajaran di sne..trase sdyh ble dipikir kn akn brjauhan dgn keluarga, bibi, kwn2 n kucing kuwh..serius trase nk menangis..bukan trase lg..mmg da nangis pown td..dlm mimpi n kenyataan ble dipikirkn ttg ni kompom menitis air mata aku ni..

abg aku dua tga kli kter knpe amik tmpt jauh sgt..haih.."apis if aku leh dpt tukar da lme aku tukar apis..tp mslh nya x dpt..huhu" nnt kmpm sunyi bub x dpt gurau ngan ko da kn..aku blik pown kmpm2 la sebulan o 2 bulan skali..huhu..time cuti plak kter x sme..lps ni mmg ssh aku nk jmpa ko kn apis..huhu..lps ni gk kmpm x dpt mkn mskkn mak..x dpt nk berkepit dgn abah..x dpt nk sakat adik..x dpt nk have fun dgn fmly...huhu..klau kwg g brcuti mst da x dpt ikut da kn..huhu..;(

kt bibi lak..msti trase gler rndunya..huhu..slalu kter dpt lepak sme2 kn time ptg..tp lps ni myb susah tuk jmpa da..huhu..kmpm bu akn rndu gelak tawa bi..muka comel bi..belaian bi..oohhemggie..mne la bu nk sorok rndu bu nnt..bu trase x nk brpisah dgn bi..bole x bu nk ikut bi..huhu..bi..kt sne bi jgn mggtl n t8cre k..bu da jauh sgt tuk jga bi..bu hnya leh ckp dlm fon je..2 pown bu x tau sme de bi akn wt o x..huhu..nnt bu nk gmbr bi..leh tgk tiap ary..=)..bi..iloveyousomuch..t8cre tau syg..jgn lpe kt bu lak k..muah muah..

kengkawan..kmpm aku akn rndu kn kwg sume..tp kter sume g bljr..so mmg x dpt la jmpa kn..=D..tp kwn yg plg aku akn rindu ialah gay aku..FARAH HANI..hehe..nnt if ko blik n aku pown blik kter hangout sesame..karok lg..hehe..ko t8cre tau kt sne..spe brani ggu ko..ko bgjetau kt D..haha..bub dier yg stu kampus ngan ko..hehe..pape..jgn lpe cntc gay ko ni k..lebiu la syg...hehe..

lps ni aku x tau cm ne kehidupan aku kt sne..dpt ke aku suaikn dri??bole ke aku kawal rindu aku ni??sume nyer terserah pd yg Maha Esa...Ya Allah..kau lindungilah aku dari segala musibah dan kuatkanlah semangat aku ketika berada di sana..tujuan aku ke sana adalah untuk menuntut ilmu agar cerah mse hadapan ku untuk membantu ibu bapa ku dan gembirakan ibu bapa ku..amin...

0 comments: