Blogger Layouts

Sunday, November 27, 2011

cuti - cuti banjir....

assalammualaikum....

hai adik2...kter bertemu lg dlm kisah dongeng erk...ala kisah dongeng stacy 2...khas tuk org2 yg istimewa seperti aku..hehe...oke cerita 'cuti - cuti banjir' ini adalah sambungan dari 'cuti - cuti cinta' ya adik2...seperti adik2 tau yg dlm cerita cuti2 cinta mreka punya stoly moly blaku di pulau  n dkt2 ngan laut la kn..haa..skg ni cuti2 bnjir mengisahkn blaku nya bnjir di kampung2 yg berada di kelantan..haha..da mrepek da aku ni..

seperti yg kwg tau bhwa stiap akhir tahun akn blaku nya bnjir di kelantan terutama yg dekat2 ngan sungai, o laut...cnth yg dkt2 ngan siam n kt ngan tambatan di raja..kali ni aku yg bercuti sempena awal muharam..blik ke kg aku kt KB je pown kn...kter nyer dgr2 crita cm da bnjir da la kelantan ni..tp ke KB x de pown bnjir..mgkn blom naek air lg kot...2 kt bndr KB...blom lg kt tepi2 sungai yg dkt ngan siam 2..haa situ mmg da bnjir la kn...aku siap maen air lg...tp x leh lwn dak2 kt sne la kn..dwg lg dasyat...




haa dasyat x??siap berenang lg kn..tp dwg berenang atas jalan raya...=) mmg best kot maen air sni...sejuk je...x dlm mne pown...skg giliran kami plak nk maen air..tp maen air dgn jln jela..xdela mandi cm dwg ni...






pesta air di kelantan..plg syok..firsttime aku tgk org berenang ats jln raya...=)

p/s : nnt bnjir dlm skit nk g maen air la..bru syok..hehe

0 comments: