Blogger Layouts

Wednesday, November 23, 2011

machang....

assalammualaikum...hye gegurl n boboi..(ade ke boboi yg bce??) lme kn sy x update blog..haa...almaklum la da msok uitm machang ni bz je keje..yeke??haha..ntah la kn...

ok tujuan utama sbnr nyer nk crita ttg hari2 yg aku lalui kt uitm ni..(ala cm crita yg kt psis ari 2..haaa..) ok first jejak kaki kt uitm kelantan ni..haih..rse ntah la..eppy, sdyh, sume ade la..yela..eppy bub dpt smbg bljr..sdyh lak bub kna berpisah ngan fmly..huhu..da la jauh...kelantan - selangor..7 jam beb bru nk smpai..mmg jarang la kn blik umah..huhu...then..minggu tu plak nk kna menjalani aktiviti MDS...pergh..sumpah penat kot..x cukup tdo x cukup mkn..x cukup sume larh...mmg penat yg teramat semnggu menjalani aktiviti 2..dlm dewa pown dgr ceramah je..mmg rmai la kn yg tersengguk2 tdo..haha...termsok aku ke???ntah la..haha..lpas abis MDS nk kna pindah koleh blik..da la angkt swg2 brg dr kolej tho ke tdm..mmg patah tulang aku bwk brg yg byk trun ke bwh dr tgkt 3..then nk kna agkut naek bas lg..nsb bek smpai kolej tdm aku dpt bilik yg tdk memerlukan aku naek tgga..klau kna naek tgga o trun tgga..mmg aku nk sbt..."what the F***?"haha..

2 time MDS la kn...skg ni time da msok kelas plak..haa..ni lg stu hal...dwg da la x kenal kn block yg mne2..tup2 da kna g kelas..jadual pown x dpt lg..bler tnyx..dwg soh amik kt bhgian HEP...ok larh..g kt bhgian HEP org kt situ ckp da bg kt swg dak yg group aku..haa mmg bgs la kn...print stu...then bg kt swg je..igt kterorg ni awl2 kelas da knl sume org kot..haih..mmg aku x fhm dgn dwg ni..ish3...sabo jela...then aku naek trun la g kt blik KP n HEP blik..2 3 kli kot..last2 da tension..aku g jmpa lecture trus..nsb baek jmpa swg lecture ni..dier yg gtau ptg 2 kelas ngan dier..haa...nsb baek..then tbe2 jmpa plak swg dak ni kter dier ade jadual..alhamdulillah jmpa dier..then trus rpt jd kwn..( dpt rpt kejap je bub kami dr org luar..bkn org kelantan..) then lecture td soh kmpm kn dgn dier kelas kt mne kol wpe..then aku amik no dier..then aku kol la dlm kol 1 x slp kmpm kn kelas ptg 2 dgn dier..last2 msok kelas...x pcl lecture 2 amik aku jd penolong class rep..haih...x pcl dpt jawatan..brtmbh pnt la aku lps ni..huhu...

then ptg 2 plak..time MDS ari 2 aku ade la mohon tuk msok pbsm n pancaragam..x pcl ptg 2 dpt tau yg aku terpilih tuk pancaragam..lg larh...pk kejam alat muzik pe je yg aku pndai..haha...bce note lgu??mmg x la kn..so msok jela...kter trima sj ape yg ade..=)akn ku laku kn yg trbaek...=)..klau leh dpt aku nk yg maen drum kck 2..best kot..maen ketuk2 je..haha

keecokkn ari nyer lak...aku ade kelas but 1 class only..kol 10 x slp..aku x tgk jadual plak skg..sepatutnya 3 jam but first day dlm class..wat sejam stgh je kot..haa...mmg syok abis la kn...ptg 2 smbg tdo..haha...mmg best...dgn cuaca kt sni...n pg 2 gk aku dpt tau..yg hujan kt sni x kan stop until this friday..haa byg kn aku nk ke klas cm ne..da la kna naek tenggiling (van sekolah)...mmg bsh la kn kasut..huhu..bju lg la..da smggu aku x bsoh..nk bsoh cm ne..time MDS mmg x smpt pape..asyik dgr ceramah je..time class plak asyik hujan non stop..mmg x dpt la kn nk bsoh bju..dpt2 but x kering la..cm x gne gk bsoh bju cm 2..haa...so kumpul kn la tggu bler blik umah..bler nk blik tuh??

k now da nk dkt cuti awl muharam..cdg nyer fmly dtg kelantan smbl melawat sy smbil blik kg..but..da dgr cter byk jln da ttp coz bnjir..cm ne nk blik..stu lg plan..if dwg x dpt dtg kelantan..aku trun blik KL..rwg my sweet home..haih...klau di beri 2 pilihan ni..aku nk blik rwg..hehe..nk jmpa fmly, kucing, kengkawan n my lover...sumpah rindu kt dwg ni sume...mggu ni dpt blik rwg..huhu...

hujan hujan hujan...dgn air x de..nk mndi kna tawaf bangunan ni dlu...bub nk g tndas kt bhgian hujung..haih..ssh x de air ni..tp sy da trase best ddk kt uitm machang ni..=D kengkwn happening..termasok la roomate sy...wlaupown dwg senior but leh gk aku join...=D..thnx u alllzzz....hehe..

0 comments: