Blogger Layouts

Tuesday, April 26, 2011

lepak-ing...
bole d'ktakan stiap ptg aku akn lpk ngan kwn2 aku n dier..
tp smlm aku lpk tp aku x tgor n slm dier lgsung..
aku wt hal aku dier wt hal dier..
bgs x cm 2???
tp aku ade rse srba slh coz x tgor dier lgsung..
tkot lak dier pk pape..
coz ngan yg laen sume aku tgor n ok je..
tp x pela...
bnda da lps pown..

tp lepak smlm ade stu kjadian yg aku rse cm "mak ai malu gila"
hahaha...
coz aku terjatuh dgn qiela ketika berebut dompet qiela..
cm bdk2 lak kmi ni..haha
dompet pown jd nk d'rebutkn..
x smpat aku nk bg dompet 2 kt farah..
qiela da sandung kaki aku..
mmg alamat la kn..
jtuh tergolek atas jalan raya..
n depan kawan2...
sungguh majal ketika itu..
tp kmi kn cool..
wt donno suda..
haha..

*hope dwg2 lpekn ape yg terjadi time 2..haha
majal yg amat...

0 comments: