Blogger Layouts

Friday, April 29, 2011

hikayat merong mahawangsa...

merong mahawangsa???
bkn crita lame ke??
yeaaahhhh...
ianya mmg crita lame..
tp aku bru je tgk td...
haha..
aku x kesah org nk kata aku lmbt ke ape ke..
skaty aku lah..
dri aku...biar la aku nk tgk thun dpn ke..
ape kwg kesah..haha


pagi2 buta ni aku nk update psl merong mahawangsa..
coz aku bru je selesai tgk crita 2..
crita 2 mgmbil mse slme 2 jam tuk habis..
haha
yeah..bermaksud sy start tgk crita 2 kol 1 td..
skg da kol 3..
oh gosh!!!
biar btol aku ni..
x tdo2 lg..sibuk kn tb..
haha..
da terbiasa pown tdo lewat..
so ape slh mgisi msa yg lpg dgn mnengok crita lame yg x prnh tgk lg kn..
haha...sewel agk nyer..
da melalut aku ni..
kter nk crita psl crita merong ni..haha

k...sy ske tgk crita ni kerana..
ayat yg digunakan dlm crita ni perghhhh...
gila la wa ckp lu...
haha..
mmg jiwang2 belaka...
dgn semangat aku nk salin td..
tp x dpt coz pensil n kertas x de..
aduish...
x pe laen kli aku post ayat2 yg aku ske dlm 2..
haha
stu ayat je yg aku igt dlm 2...
yg aku ske dgr..
"....tp parut jiwa dan raga...."
mak ai...sggh jiwang..
parut jiwa dan raga doe..
teringin aku nk gne ayat ni if aku terluka dgn ssorg..haha
lbh kurang cm ni lah klau ayat aku..
"kerana perbuatanmu dahulu..masih terasa parut dijiwa dan ragaku.."
walaweh....haha
jiwang lak aku tgh2 pagi ni..haha

lg stu aku ske crita ni..
coz grafik yg diwat oleh KRU..
WOW!!!
sggh gmpk...
nmpk cm real je...
terutama darah yg memancut..
n latar belakang crita ni..
sy sgt kagum dgn kepandaian KRU..
klau dwg ade dpn..
nk je aku soh dwg ajarkn aku cra2 wt sume 2..hehe

then aku ske crita ni coz plkon2 dier..
hehe...


dlm crita ni sy ske tgk gelagat..
marcus..the prince..
sgt lawak..hehe..
n sy jgk ske tgk merong sndri..
sgt sado bdn nyer..hehe
dua2 ni hnsem pown leh thn la..
dwg maen kn watak sgt best..
hehe..
yg laen pown best gk..
tp aku plg ske tgk dwg dua ni la..
merong krana kesungguhan nyer..
marcus lak krana ke pending-an dier..


stephen rahman = merong mahawangsa


gavin stenhouse = marcus

n the last aku ske crita ni coz bhasa2 yg diguna kn..
stu org leh tahu smpai 3 bhsa..
x ke gila..hehe..
biasa la org dulu2..
bahsa negara org dibelajar tuk senangkn komunikasi antara stu sma laen..
dlm crita ni..
puteri n merong pandai ckp 3 bhsa..
melayu, cina n inggeris..
tau la simple je bhsa2 nyer..
tp mnunjukkn org dlu lg byk bljr bhs yg bgs3 tuk komunikasi..
dr dak2 zaman skg..
ckp meraban je..
termasuk la aku..haha
kna dri sndri kowt..haha..

2 jela psl crita ni..
mmg best giler..
aku rse tgk wyg lg best..
ni la stu2 nya crita hasil ank melayu wt mmg gempak, superb n mcm2 la..
hehe..
like crita ni..
trase nk tgk blik smula..
tp skg da kol wpe..
laen kli jela tgk..
k la out dlu..
ngantok pown ade ni..
hehe..
bye2...

*nnt sy post kn ayat2 yg mnjadi kegemaran sy dalam crita 2..hehe

0 comments: