Blogger Layouts

Monday, April 4, 2011

ape erk?

disebabkn kwn2 sy yg tercinta..
sy da update blog..
tp nk crita psl pe erk??

*baek crita psl sume org...=)


NURUL SYUHADA
dier tlh mninggalkn kmi n rawang..
dier tlh dipilih untuk bljar di linton universiti kolej...
dlm bidang photographic..
hope kt sne awk baek2 n jmpe the new boy k..haha
bljr leklok...
ble da pndai leh amik gmbr sy lak..haha
gmbr kt ats ni time dier blik sekejap dr n.9..
kmi berphotoshot di bukit..
lawa kn...
tumpu pd bju k..
coz 2 sy punya..haha..


FARAH HANI
dier ni cenonet...haha
x abis2 soh aku update blog..
k skg sy da update syg..haha
fa ske minum mountain dew...
asl dier minum je bersiap la anda sekalian..
haha..x sah klau dier x jd gila..
maaf fa...
dier gak ske sgt sakat aku ngan someone..
ayat slalu kuar dr mlot..
'x sbr nk mkn nsi mnyk'
n
'ble nk kpl'
awk ske kn fa...
sy gtau awk..
dier ngan sy kwn sj..
klau dier ske sy pown..
itu hnya skdr kwn..
hrp maklum..haha



NUR FARADIANA
dier lg stu dak yg always soh sy update..=)
dier ni qt pd jimbo..haha..
maaf bocor rhsia..
tp always gdoh ngan jimbo..
spe yg cool kn mreka??
sy gk..haha(perasan bai..)
diana skg da ske lepak bukit..
kerana apa??sy pown x tau..
tp bole kter tiap ptg dier akan mcj sy tuk ajak lpk bukit..haha
ade pe kt bukit 2 d??
aku pown x fhm..
lg stu d jgk ske skat sy..
dier adik kmbr pd farah hani..
ske sakat sy dgn someone...
ayat yg slalu gne..
'tnya sma hati'
pape je jwpn yg sme gk kuar..
aduish..pning nk lyn meke2 ni...
d..anda bce ape sy tulis kt fa..
sbb bnda yg sme sy mls nk ulg..haha
renung2 kn n slmt beramal..haha


ANIS
dier bru sj mndpt camera canon eos 500D..
sy sgt jelez..
itu mrepakn hadiah tuk result spm dier kowt..
sy x bpe pasti larh..haha
dgn camera 2 sume gmbr dier amik..
gmbr nurul jd model..
gmbar aku wif someone..
sume larh..
dgn camera 2 dier skg da ske tuk g bukit jgk..
coz view kt bukit 2 mmg lawa...=)
x pe nurul blik nnt sy bwk lg k..


MOHD HAFIZ
dier ni kwn yg baek sgt kt aku..
n kdg2 kejam kt aku..haha
dier ske sakat aku n cubit pp aku..
skit tau..
maaf bocor di sini..
dier ni ske aku dr skola mngh lg..
byk kli dier mnx kpl..
tp aku x trpk nk kpl ngan dier..
aku anggp ko sbg kwn..
n skg pown ko da ade awek kn..
hope ko ngan awek ko bhgia..
klau gdoh x mo tension2 k..
n hope cpt sembuh dr skit2 bdn 2..=)


AMIRUL ARIF
dier la someone yg kwn2 aku slalu kait kn..
maaf kn kwn2 sy..
dwg sewel skit..haha
cian awk kna sakat sume..
tp awk bersabarkn..
ilike..haha
thnx coz jd kwn n partner sy ble sy prlukn awk..haha
sy syg awk..



ni gmbr yg diambil oleh anis..
mreka2 sibuk mgatakan cinta 3 segi antara kmi bertiga..
lihat pd gmbr anda leh lihat kemesraan kmi bertiga..
itu mnunjukkn kmi ni kwn rapat..
dan x lebih dr itu..
maaf kwn2 sbb ape yg kalian pk kn x sme dgn realiti..
haha..

aku rse smpai sni je kowt post aku kli ni..
xtau sgt nk crita ttg pe..
maaf klau x best n maaf klau kwn2 ade trase...
bye2..

0 comments: