Blogger Layouts

Tuesday, May 21, 2013

Cintamu Dusta

السلام عليكم

Hye eblibady...=) wah lama sungguh ku x hupdate blog ni..bersawang habis da ni..kihkih..xde cerita nk hupdate..so senyap jela kn...lg pown bukan nya buat pe pown cuti ni..duk umah mengadap lappy then tgk tb..mmg xde cerita yg best sgt ler kn..ni tgh ade cerita ni..meh bce sikit..hehe

haaa...tgk tajuk entry kali ni..."CINTAMU DUSTA"...ini bukan nk cerita cerita sedih aku ke pe..tp ni nk cerita ttg lagu yg aku nk cipta..(berangan Najwa Latif kau...)haha..sejak da dpt main gitar balik ni..time boring before tidur..tetiba aku dpt ilham ttg nk buat lirik lagu untuk cintamu dusta ni..masalahnya skg..cuma x dpt rentak lagu yg sesuai je lg ni..da pusing, pecah, hingaq bingar da otak ni mencari ilham..tp x dapek jugak nk nolongnya...haih..myb amik mase yg lama sikit utk siapkan..tp if kengkowang rse bole ciptakan lagu dier..try2 ler anta nada n chord gitar tu kt aku ye..bg senang sikit siap lagu aku ni..hehe..mne tau tup2 bole meletup gitu...haha (sumpah kuat berangan) haha

lirik lagu dier nk kata best sgt..x ler kot..sbb aku pown bukannya pndai buat lirik lagu sgt pown kn..main bedal je ni..tp lirik lagu mengisahkan seorang yg ketahui cinta kekasihnya itu adelah dusta setelah jatuh angau kt swg mamat ni yg pndai bermain kata..jom baca lirik kt bawah ni...jgn duk curi pulak..karang ku saman bru tau..hikhik=D

Cintamu Dusta- Capie

Cinta yang tulus
itu yang ku dambakan
kau hadir di sisiku
tika ku kesunyian

namun cahaya hilang
bila kau hilangkan dirimu
aku menjadi keliru
mencari mana silapnya

adakah aku bermimpi
mendengar kau berbisik di telingaku
dengan suaramu yang sayu
mengatakan kau sayang padaku

kasihku manakah janjimu
merawat lukaku
membahagiakanku
menyayangiku sepenuh hatimu

telahku selami kesulitan ini
menjaga hati kecil ini
peritnya menahan kebenaranya
ternyata cintamu dusta

itulah liriknya...so pe lg..petik gitar..cari nada..hehe..=D

bye2 uuaaallllssss....salam..=)

0 comments: