Blogger Layouts

Friday, May 30, 2014

Semalam Punya Cerita


السلام عليكم

"Waddup you guys!! everything okay??" "krik krik krik"(xde spe menyahut) "naaahhh its okay.." hehe
cerita sekarang, boleh kata semua da nk ckp omputeh kn..walaupun grammar ke apa ke ke laut..tp still gk nk ckp omputeh. bak kata org dlu2 bajet2 mat saleh?? termasuk la hamba ni..pown nk ajet2 mat saleh sikit..(ajet2 tu bce dlm nada gediksss okayy) hehe. tp hamba ni x la sepandai org zaman sekarang ni..yg semua kalau boleh nk omputeh..cerita, lagu, percakapan semualah mesti omputeh..hamba hanya layan cerita (kebanyakkan), lagu (jarang sekali) n percakapan (haa ni selalu)..hamba lagu x lyn sgt omputeh ni..mostly layan melayu kita je..yg paling penting..jiwang karat is the best song for ever..hehe..

Oi oi oi..melalut dah kau tu (tetiba ade suara tegur..) siapakah??hehe sebelum memalut lebih pnjg nk jd pengkritik ke apa ke kt atas tu pown x tau la..better sambung tujuan sbnrkn..




Okaayyy..cerita semalam..gara2 hari ni aku bakal fly ke Sabah..semalam habis la aku date with my love and my lesbi..seminggu lebih bak kata dwg aku ke Sabah ni..ke Sabah ke kita hari ni untuk aku hupdate Sabah aku datang 2 la..hehe.. berbalik pada cerita.. semalam mmg layan semua yg aku selalu buat bila kuar dgn dwg..of coz wayang and karokk..hehe..wayang tu aku ajak gara2 nk balas dendam x dpt tgk x-men..dwg da tgk dulu..huhu (Makkkk dwg tinggal angah..x bwk g tgk wayang..) so semalam layan la cerita Edge of Tomorrow..cerita kol 2 tp kteorg masuk dah dekat 2.20 kot..sbb tunggu faa smpai dr s.alam dan g isi minyak.. Cerita dier not bad la..yg mati hidup mati hidup mati hidup ntah berapa kali utk smpai kt tempat alien tu..adoii..ade gk bab terkezut ni..nasib aku x tunjuk je tejut2 aku tu..klau x mau kna gelak dek senget..haha..tp over all cerita tu aku bg around 6/10 la..bole2 la..spe x tgk lagi..g wayang berdekatan okayy..hehe




Lepas wayang dlm kol 4 cm tu..kita org ke karokk plak..nk lepas gian bersama my lesbi plak..hehe..lagu yg di amik semua nk lepas tekak je suaranya..seperti biasa lagu lepas tekak mmg jiwang karat punya lagu la..lagu dlu2..ziana zain, mariah carey, dah byk lagi..hehe..aku confirm lagu melayu je..faa campur2..semalam xde mood nk nyanyi lagu omputeh acah2 maembong sikit..hehe karokk la kami smpai sejam..nk dibuat cerita..time karok tu remote banyak kali habis bateri..haish potong mood betul nk pilih lagu mmg kna tunggu org tu siap tukar bateri rasenya barulah okey..so ade satu part tu mmg kita org nyanyi lagu random yg dwg pasang sbb xde remote nk pilih lagu..kitaorg pown bedal la nyanyi lagu seragam hitam -kristal..haha..pown boleh..habis sejam karokk kami dgn didendangkan lagu madah berhelah - ziana zain (woot woot aku lepas kot bawak lagu tu..)

balik tu lepak mamak tmpt biasa kali ni buncit datang..hehe..lepak 4 org je..hujan lebat kot petang semalam..(gara2 katak sumbang yg menyanyi..)aku tau ape yg org pikir bila baca ayat aku td..hehe..then balik ls hntar faa..masuk selingat sweet2 jup..ehhh???hehe.. okeyy la..tamat..BYEEE


wif my lesbi.. (gara2 katanya nk menganjing)


wif my love..(siapa dier??rahsiaa..)

#throwback #sweet #love #lesbi #memory

0 comments: