Blogger Layouts

Wednesday, May 16, 2012

musim kali ni..

Assalammualaikum..hey hey hey hey aku x percaya cinta..aku x percaya cinta..aku x percaya C.I.N.T.A...haa...kan aku da nyanyi lagu LJ..ayat ni mungkin akan jadi hot buat mse ni..sbb pe??sebab skang kn tgh musim..musim apa??musim putus cinta..knpe aku ckp skg tgh musim putus cinta..sebab skg kalau kwg tgk..lebih2 bulan 4 n 5 ni..byk gler yg status dr in relationship bertukar ke single...yg status dr engaged bertkar ke single gk..dan yg plg teruk dr married bertukar ke divorce..kalau x percaya try la cek..aku dpt info ni pown dr pemerhatian aku sendiri..now a day kita byk dgr lagu sedih2, byk kita nmpk ayat jiwang2..n byk yg kita dgr ttg frust nonggeng..n sume ni termasuk la aku sendiri...

baru2 ni kn kwg sendiri lihat ayat2 aku yg sedih medih pedih..haa 2 time putus la 2..haha..yela hati tgh sakit kan..ape pown sume kter nk mrh..ape pown sume kita benci..but aku kuatkan diri aku dgn teruskan life aku ni..so now aku da oke la..walaupun kdg2 ade gk terpikir dier..arggghhh stop2 da..haha..then after aku..kwn aku plak kna..sebijik mcm aku kna..haih..laki perangai dier mmg mcm 2 erk??awal2 janji mcm bole capai je bintang kat langit..tp lepas lama bersama janji nya mcm langit dgn bumi jauh nya..teruk kn..xde hati ke pe dwg ni..ish3...kesian sungguh...karma kna kwg bru la tau...

to boys :
kwg jgn le maenkan hati pompuan lg..if kwg x nk amik dwg tuk jd yg sah..better kwg jgn bg harapan kt dwg..yeah mmg pompuan ni cpt cair n cepat bg kasih syg dwg..jgn kwg anggap bnda 2 kwg leh wt bhn maenan..bila nk amik ble x nk buang..kesan nyer dalam tau pd pompuan..satu ary if kwg plak ade kt tmpat pompuan..kwg syg seseorg 2 giler2 punya..tp dwg wt sama pe kwg da wt kt pompuan laen..pe kwg rase agk2??myb 2 yg sampai nk bunuh diri..nk terjun dr jambatan penang 2 kot..better kwg stop lakukan pe yg leh menghancurkan aty wanita...if nk knl dier..just knl jgn bg harapan..ni x..awal2 bgai nk rak tuk pikat..ble da dpt..kwg abaikan..ish3..teruk tau perangai cm 2..cbe kna kt org pompuan keluarga kwg..then dier ngadu kt kwg..agk2 kwg ade x perasaan nk pukul dak yg hancurkan family kwg 2...fikir2 kn la..

to girls:
kita kna kuat..jgn bg muka sgt kt laki skg ni..n kwg pown jgn ler pijak kepala bila da dpt seseorg...biar yg betul kita pilih..jgn sebab paras rupa o dier baik ngan kita..kita jatuh aty..x pcl nnt kita yg merana..kita ni ibarat kaum yg sensitif sikit..so kna pilih yg betul2 menghargai kita..bukan hanya tuk banggakan diri yg dwg 2 ade awek..u know what I means right..now..pd girls yg dihancurkan aty oleh lelaki x mo sdyh2 o stress2 da..kita pasti leh idup..n stiap swg dr kita da ade jodoh yg ditentukan oleh Allah..good luck girls di luar sne..=)

p/s : aku bukan la nk slh kn laki semata2..pompuan pown ade gk perangai dwg yg cm pe..tp kebanyakkan bnda2 yg menyakitkan aty ni mmg dr lelaki..so aku bg nasihat je..hope kita sama2 dpt perbetulkan perangai yg x berapa 2 for being perfect to our partner...=) peace no war..hikhik...

--------------------------------------------------------------------

- cari pasangan yg kita betul2 nk jadikan teman hidup kita sampai akhirat bukan hanya tuk menunjuk2 status kita pd org ramai...
- cari pasangan yg menyayangi kita lebih dr kita syg dier..kerana org itu la yg dpt membahagiakan kita nanti..
- pilih pasangan yang sanggup terima baik buruk kita kerana org itu la yg akan kekal di samping kita..
- jangan permainkan hati pasangan kita kerana mungkin kita akan kena kembali..

--------------------------------------------------------------------

0 comments: