Blogger Layouts

Friday, May 25, 2012

duty aku..=)

Assalammualaikum..nk cerita duty aku ari ni..haha...penat oo tp syok...=) ok bgon pg2 seperti biasa..tp today bgn dr pg x tdo2 until now..byk bnda yg dilakukan dlm satu hari...so mlm ni agk2 penat tp have fun..=)


kol 6.30 pagi...
seperti biasa wt rutin harian...=)

kol 8.00 pagi...
kemas bilik aku...then kemas bilik adik aku...then kemas rumah..tp kali ni kemas yg special sikit coz (ade katil baru nk sampai..haha)..eppy jup..=)..

kol 11.00 pagi...
sarapan dgn abg aku yg baru bgn tido...ish3..teruk2..haha..then sambung kemas2...

kol 12.00 tgh ari...
layan cerita my girl dgn abg aku kt ntv7...hehe...=)

kol 1.00 petang...
aku tertido dgn kucing aku kt dlm bilik..hehe..syok habis..sumpah penat gler..haha..

kol 2.00 petang...
lyn whatsapp dgn kwn karib aku swg ni..spe lg kalau bukan faa...hikhik..

kol 3.00 petang...
g amik mak n adik aku kt skola...ni da masok rutin ni..haha...

kol 4.00 petang..
kuar balik coz g bank..ade hal jup..tp xde jwpn yg bole settle kn mslh 2..siot je...haha...

kol 5.00 petang..
mkn dgn mak, abg, n adik aku..lauk simple je..sardin..hahaha..tp sedap habis...=)

kol 5.30 petang (kot)...
lori bawak katil baru sampai..then mmg conform la tunggu dwg settle kn sume pasang2...then tugas kami pulak yg kemas2..angkat tilam sume...abis sume tenaga yg dikumpul kuar that time...

kol 7.00 petang..
rehat kejap..then bersih2 kn badan..=) tp time ni best sikit coz dpt rawatan cuci rambut free..adik aku wat..haha...tq adik..=D

kol 9.00 malam...
makan time..mlm ni dpt mkn domino's pizza...huish sdp gler..mmg buncit perut aku..haha...sambil lepak2 dengan family..syg la family aku..

kol 10.00 malam..
time tuk lepak2 dalam bilik..=)

kol 11.30 malam..
skype dgn kawan karib aku faa..time mlm ni dier agak2 meroyan kot..sebab layan dangdut n jiwang karat..haha..jgn marah faa...=)

kol 12.30 tgh malam...
aku still berblog-ing lg..haha...jup g tdo la aku ni..coz mata pown da adk2 berat ni...tp before tido rutin biasa jgk..gayut jup..haha...=)

haa..ni la aku wt dlm satu ari ni...=) byk kn...mne x lelah aku..haha...tp mmg syok..=D k la nyte2...ly...

0 comments: