Blogger Layouts

Saturday, April 28, 2012

result..result..result..

Assalammualaikum..

lme x update blog kn after down putus ary 2..hehe..btw sy suda oke skg..da bole eppy2 da..hehe..sume nyer thnx kt kengkawan yg byk bg kata2 semangat..syg kwg la..bak kate dak2 dulu2 ( syg kwg ketat2.. ) haha cm pe je..haih aku ni..act nk cter pcl result..tp da melalut plak..maaf..ok..sume org tau stiap kali ade exam mesti ade result nyer kn..result la bnda yg plg kita debar sgt nk tau..same goes here..=) aku pown debar gila time nk kuar result..sampai x leh nk tdo la..seminggu be4 result kuar aku da cuak gler2 da..haha..ble ingt balik kelakar plak..

oke pcl result final exam aku 4 sem 1 yg kuar 27/4/2012 pada pukul 3 pagi..akhirnya aku terima dgn gembiranya..syukur alhamdulillah aku lulus sumer matapelajaran dan cita2 aku tuk jadi dekan tercapai..mmg excited giler aku time tgh2 pagi 2..hehe..spe x gembirakan..syukur sgt2..x berhenti mulut aku n aty aku mengeluarkan kata syukur..terima kasih pd keluarga, kengkawan n pensyarah2 yg byk membantu aku tuk belajar bersungguh2 n capai cita2 aku..terima kasih sgt2...=)

ni result aku..=)


alhamdulillah kan..syukur sgt2..

p/s : tahniah gak pada kengkawan sy yg dpt dekan n yg lulus..kita berusaha lg tuk sem depan tuk tingkatkan kter nyer pointer k..=) 

0 comments: