Blogger Layouts

Thursday, April 19, 2012

17/4/2012

Assalammualaikum...

tarikh plg aku tkot kn akhirnya jd gk kn..thnx pd si dia sbb pnh jd sebahagian hdup aku...thnx gk pd dier coz prnh happy kn aku time aku duka dan ade prob..thnx gk kt dier coz wt aku knl mcm2 bnda baru dan merasai benda baru dlm perhubungan cinta..I really love the way u love me..aku x kn lpe kan ko..thnx syg..tp aku gk nk mnx maaf kt dier sgt2 if aku de wt slh o pape yg leh wt dier skit aty kt aku..aku cme tahu ape yg aku buat 2 hanyalah untuk mempertahankan hubungan, dan kekalkan rasa cintanya pd ku..tp mungkin aku tdk cukup sempurna tuk dier n aku x wt bnda dgn btol dlm mempertahankan hubungan ni..sbb 2 blaku bnda yg plg aku tkot ni..kalau dpt aku undurkan masa..mungkin aku akan lakukan dgn lbh baik..im sory syg..=(


i'm cry for nothing..tp hati aku trase skit sgt..mgkn luka ni luka yg plg dalam dekat hati aku..sebab dier org yg plg aku syg n cinta..dan dier org yg x pernah aku curang time aku couple..



for u my dear..
awak la org yg plg sy syg n cnta gler2..hrp awk bhgia pd hari yg mendtg..klau awk happy sy pown akn turut happy..jgn tension2 da k..sy x kn ggu hidup awk da..tp sy akn sntiasa ade bila awk cri sy..i'm gonna miss you bi..T-T

this song i dedicate for him...



hopefully dier bce blog aku..=(

0 comments: