Blogger Layouts

Friday, February 17, 2012

bila boring..

hai kengkawan..cbe tgk jam kalian...haa tau kol wpe kn..da kol 3.20 a.m aku still x tdo lg..yela cm ne nk tdo..td da tdo..ni da jd burung antu la plak..haih..skg ni aku da x tau nk wt pe tgh2 pagi ni tuk bg ngantok..hurm..act aku tgh pk nk ltk pe inro ni..but nmpk nyer da pnjg ni..da jadi la kot..haha..


haa...skg otak aku jem jap nk tulis pe..haha...oke2..ari ni kn aku x leh tdo..so mmg aku wt keje yg x berapa nk pelik la kn..td dlm kol 12 tgh mlm..aku kol my lover..kcian dier trpksa lyn karenah aku tgh2 mlm ni..haha..smpai abis kredit aku dlm 6 inggt lebih..haha..btw thnx syg..sbb lyn karenah bu..iloveyousomuch la bi..nnt kter wt lg k mcm td..=D 

then after kol si dia..aku smbung balik wt rutin aku iaitu melayan fb, twitter, game n lagu..haha...smpai kol wpe ntah aku lyn bnda sme ni smpai trase bosan la plak tgh2 mlm ni..then suddenly senior kt bilik aku msok bilik coz dier bru abz wt asgmnt..msok2 bilik dier gtau ecok pepagi buta ada wt spotcek..haih..pepagi la plak nk wt..da bpe ari ni asyik wt spotcek je..x fhm aku..so dr info yg aku dpt ni..mmg aku mengemas aku nyer meja, almari sume la kn time memalam ni..sbb aku tau yg besok aku kompom bgon lmbt gler..haha..so better kemas awal2..haha...wt keje gila kemas pepagi buta ni..haih..sume ni gara2 spotcek..

then after kemas..aku sambung wt rutin aku...until now..aku da x tau nk wt pe da ni..after update blog ni myb aku bce novel plak kot..tuk bg aku tdo..haha..tgk la klau menjadi..k la kengkawan..bye2..otak aku stuck tgh memalam ni..haha..slm...;)

0 comments: