Blogger Layouts

Wednesday, April 22, 2015

rindu cinta

Walaupun kita sudah berjauhan, tiada hubungan dan tidak bertergur sapa..aku ingin kau tahu..tiada sesaat pun aku tidak fikir pasal kau..tiada sesaat pun aku lupa ttg kenangan kita..


Sesungguhnya aku masih rindu kau..aku masih sayang kau..walaupun luaran aku org nampak aku tersenyum, aku gembira seolah aku telah lupakan kau..tetapi mereka tidak tahu isi hatiku..perasaanku..rindu, sedih, kecewa, sakit, semua ada..

Terasa saja ingin aku meraung..tapi tiada siapa yg mahu mendengarnya..ingin saja aku mengadu..tapi tiada siapa mengerti perasaan ini..hanya diriku, perasaanku dan Allah S.W.T sahaja yg merasa bertapa sedihnya perasaanku..

Aku tiada peduli apa org kata ttg aku..cuma aku tidak sanggup membohongi hati, jiwa dan perasaan ku..biarlah hati ini bermain sehingga penat dgn semua ini dan tiada perasaan lg..

Awakk..sy rindu sgt kt awk..😭😭 again..im crying for the past..im crying alone..

Miss our moment..😭😭


0 comments: