Blogger Layouts

Thursday, March 17, 2011

meraung!!!!

stlh aku brpisah dgn dier..
lgu ni mnjd teman hdup ku..
lgu ni seumpama luahan hatiku yg kecewa n kesepian..
huhuhu..
jikaulau dier dgr lgu ni..
aku hrp dier mngrti brtpa sdyh nyex hatiku..:'(
khas untukmu syg kuwh...


menggigil tubuh ini..
melihat kau bersamanya..
tergamam aku x terkata..
meraung dijiwa..
puasku pertahankan..
cinta kita sejak dlu..
tapi syg sikit pun tidak..
menghargai cintaku..
sia-sia saja pengorbanan dan kesetiaanku ini..
ku sangka kau permata.
rupanya duri paling berbisa..
ku pasrah dan berdoa..
semoga tabah jiwaku...
tetapi..
bagaimana??
nak ku lawan jiwa yang seksa..
ke mana arah hendakku tuju??
bila hatiku rindu padamu..
hendakku cari tapi x guna...
kau bahagia dgn si dia..
dikamar sepi aku termenung..
terbayang-bayang kenangan kita..
tidakku sgka kau tergamak pergi..
saatku masih perlukan mu..
meraung dijiwa..
apalah daya kiranya orang dah benci..
meraung dijiwa...
tapi x pernah ku benci dirimu sayang..


*aku x kesah ape org kter ttg aku gila kt swg 2 je..
coz aku tau..
aku sgt2 mencintai nya...



0 comments: