Blogger Layouts

Tuesday, February 8, 2011

atoyai!!!

wahh!!!sggh lme aku x update blog kn..haha..
dsbbkan byk pkre blaku kt aku...
aku x smpt2 nk update blog aku ni..
da bersawang da blog aku ni..aku bru cuci sawang2 ni..hahaha
(mrepek sudey..hahaha)
k brdsrkn topik yg aku tls..
kwg msti tyx npe la dak ni nk atoyai2..
sawan ke ape kn..haha
(stop mrepek...)
topik kli ni aku ltk 'atoyai' krne mgkn aku byk sbt prktaan ni..
kre cm aku nyex trekmark la..(ntah btol o x aku eja..hahah..lntk jela..)
pkre first aku nk cter..
pcl nk hang out..
awl2 nyex aku n nrul cdg nk la kuar ari isnin..
coz pk dier ni cuti..
tp dier x cuti lak..
atoyai...
kterowg da pk da nk pkai bju pe sume..
coz pk nk brgmbr..haha
almaklum la..
si dia 2 ade cmera besar wokk..



aku geram je kt cmera 2..
bkn kt dier k..haha
atoyai mrepek sudey...
hehe..
so kter owg btl kn la niat tuk hangout that day..
si dier kter..
'klau abg cuti abg gtau'
ok..kmi akn nnt kn tuk hang sme..
coz adik abg yg swg 2 da rindu gler kt abg dier..
(creadit 2 nurul..haha..atoyai..)
k 2 pcl hangout..
skg ni aku nk cter lak pcl TM..
tbe2 lak dier rosak..
atoyai..
aku bengang tol la..
ssh aku nk bkk internet..
da la aku x keje..
duk terperuk je kt umah..
kmpm2 la keje aku mngadap laptop je..
tp dier g rsk lak..
atoyai...
blh kter bosan thp gaban la..haha..
mne x bosan nyex keje yg sme je aku lakukan..
pg kemas2 umah sume..
then pas kms asyik tgk tb je..
dr stu crita ke stu crita..
atoyai..klau crita 2 da tgk smlm..
tgk lg ari ni..
da x de crita trpkse gk la tgk..
astro pown leh kter kuar cter yg sme je..
huhu...
skg ni pown aku on internet pkai bb..
ni pown x leh on lme2..
nnt x pcl kna mrh ngan mak n ayah aku..
atoyai ssh meyh...
then pcl nk lpk ptg2 lak..
kwn2 aku sume keje..
aku duk umah sggh2 la bosan..haha
terpk nk lpk kt tasik dpn umah..dpn umah je kowt..
tp klau mmbr aku dtg ayah n mak aku lak x kasi lpk..
atoyai..dwg x kasi coz mmbr aku yg dtg asyik  owg sme..
da la laki lak 2..
mak n ayah aku kter dwg nk jual minyak..hahah
maaf erk kwn2..haha
dcbbkn 2 aku x kuar umah da..
nk lpk tasik..
x kn nk lpk swg2..
kwn pmpn aku sume keje..
klau yg x keje pown sume duk jauh2..
cm ne nk jmpe atoyai..
so akhir nyex duk rumah jela keje aku..
huhu..
k dr awl kwg asyik dgr aku duk umah je kn..
ni lg stu crita..
smlm aku ngan family kuar g selayang walk (asl nyex nme dier selayang mall)



g sne coz nk settle kn pcl bb ni la kt mxs..
ntah npe lak terminate bb aku ni atoyai..
amik mse bpe minit ntah..
dlm mse aku tggu 2..
ade la stu group dak2 cina..
mak ai bising gler..
cm mall 2 dier pyx atoyai..
klau nk ckp dtg la dkt2 ckp..
ni x jauh2 jerit2 tuk berckp..
cover la skit suara 2..
atoyai cri publisiti mrhn ke ape..haha
atoyai...(tepuk dahi)
(eyh ni da lri topik..haha...)
x de kna mgna pown pcl duk umah ngan skmpln dak cina ni..haha
sbnr nyex nk crita pcl timbang berat smlm..
after byr bb..
kmi skluarga pusing2 tuk cwi seliper adik kuwh yg swg ni..
punya la ssh nk cwi seliper dier..
bpe kdai ntah..sume x cntk..
atoyai..'ko pkai terompah jela adik'haha
lps cwi seliper adik aku kterowg bli sdkt roti..



papa roti..mkn time pns2 sdp kowt..haha



then nk blik mak aku ternmpk mesin tuk timbang berat 2..
aku excited gler g naek dlu..haha (sewel ke pe dak ni..atoyai..)
then ayah aku bg duit..hrga tuk fungsikn bnda 2 40 sen yer..hehe
then bpe saat pas 2 ade kertas kuar..
kertas 2 tls ktiggian aku n berat aku..
atoyai gawat ni..
plik aku stlh mmbce nyex..haha
sblm ni aku timbang berat aku 52kg..
tp smlm aku nyex naek stu kilo..atoyai..
mmg gawat kna diet ni..haha
tinggi aku lak..
ari 2 aku ukur 160cm..
tp smlm 158cm..
plik x?aku pown plik..
cm ne leh jd cm 2..
tinggi bkn da tetap ke klau da naek?
blh ke dier trun2 blik?
ataupown mesin 2 rsk?
atoyai pning kple aku pk pcl bnda ni..
tp BMI aku ok..
hehe..bgga..
sume kter aku da mok..
tp dri kertas 2 mnunjukkn bhwa saya tidak mok..
yeah!!!tp kna jga2 gk..
duk umah nyex keje..
nnt tmbh lak berat bdn..atoyai..
haha..k la smpai sni dlu entry aku..
nnt ade cter aku cter lg..
bye2..


0 comments: